کسب و کار

راه های شروع یک کسب و کار کوچک

در این مقاله کوتاه در مجله بروز شو راه های رسیدن به یک کسب و کار کوچک را بررسی می کنیم. اگر می خواهید سود خود را به حداکثر برسانید و در عین حال حجم کاری خود را به حداقل برسانید، هر یک از ایده های کسب و کار کوچک را که اغلب موفق هستند، امتحان کنید. هیچ اشکالی ندارد و ایراد به شما در این است که خود را از فعالیت به دور کنید.

حتی اگر بیشتر به دنبال علایق خود هستید و در عین حال پول کافی برای زندگی به دست می آورید، یک کسب و کار کوچک راه اندازی کنید. از تمام مهارت های خود استفاده کنید. ایده های تجاری بسیار خوبی وجود دارد – و شما بهتر از هر کسی می دانید که چه ایده های کسب و کار کوچک برای شما شادی، موفقیت و ثبات به ارمغان می آورد.

چگونه می توانم کسب و کار خود را بدون پول راه اندازی کنم؟

برای اینکه صاحب یک کسب و کار کوچک شوید نیازی به پول ندارید. اولین قدم برای شروع یک کسب و کار بدون پول این است که شغل فعلی خود را حفظ کنید و در ابتدا کسب و کار خود را به عنوان یک کار جانبی راه اندازی کنید. سپس، طرح کسب و کار خود را توسعه دهید و پایگاه مصرف کننده، بازار و چالش های بالقوه خود را تجزیه و تحلیل کنید.

در نزدیکی مراحل نهایی برنامه ریزی، بهتر متوجه خواهید شد که برای تبدیل کسب و کار خود به یک شغل تمام وقت به چه مقدار پول نیاز دارید. شما می توانید این پول را از طریق پلتفرم های تامین مالی جمعی و سرمایه گذاران پیدا کنید و گرفتن وام تجاری را تنها به عنوان آخرین راه حل در نظر بگیرید.

شما همچنین باید با متخصصان قابل اعتماد، از جمله یک وکیل و یک حسابدار کار کنید. اکثر مشاغل به مجوزها یا مجوزهای خاصی نیاز دارند و مشاور حقوقی می تواند به شما کمک کند. مطمئن شوید که همه این کارها را با حساب و کتاب انجام می دهید. در همین حال، یک حسابدار برای مدیریت صحیح امور مالی بسیار مهم است. به خصوص در روزهای اولیه که هنوز در حال ایجاد جریان درآمد خود هستید. در حالی که این متخصصان هزینه اولیه را نشان می دهند. ارزش آن را دارند و می توانند به شما در ایجاد یک تجارت سالم کمک کنند.

نکته:

یک ایده کسب و کار کوچک با هزینه های راه اندازی کم انتخاب کنید. 

شروع مسیر از دل خانه!

مشاغل خانگی معمولا راحت ترین و قابل مدیریت ترین هستند. با این حال، همه ایده‌های تجاری عالی برای دفاتر خانگی مناسب نیستند. بنابراین مطمئن شوید که کسب‌وکار شما می‌تواند از خانه انجام شود.  مشاغلی با نیازهای داخلی و خواسته‌های شخصی سنگین ممکن است مناسب نباشند. در طرح کسب و کار و بودجه خود، از هر گونه لوازم اداری و ابزاری که ایده های کسب و کار آنلاین شما را امکان پذیر می کند، استفاده کنید. مانند یک کامپیوتر تجاری جداگانه، یک میز مناسب، اینترنت پرسرعت، کمدهای بایگانی و یک وب سایت تجاری.

چه چیزی باعث ایجاد یک ایده کسب و کار کوچک کار از خانه می شود؟

یک ایده کسب و کار کوچک خوب کار از خانه دارای ویژگی های زیر است:

  • حداقل موجودی و لوازم: احتمالاً، خانه شما (هنوز) عمارت نیست. و شما فقط فضای زیادی برای ذخیره موجودی و لوازم در اختیار ندارید. این بدان معناست که اگر به دنبال کار از خانه هستید، احتمالاً خدمات مراقبت از چمن ممنوع است. اگر فضایی برای نگهداری چاپ های خود ندارید، ممکن است در مورد چاپ تی شرت نیز صادق باشد. از سوی دیگر، کپی‌نویسی و طراحی گرافیکی به چیزی بیشتر از یک لپ‌تاپ و یک اتصال اینترنتی فعال نیاز دارند و احتمالاً شما قبلاً آن‌ها را دارید.

  • هزینه‌های راه‌اندازی کم : راه‌اندازی بادوام کار از خانه نباید هزینه زیادی داشته باشد. با حداقل فضای ذخیره سازی، اینطور نیست که بتوانید مواد خام و موجودی را انباشته کنید. ممکن است نیاز به خرید نرم‌افزار یا دریافت مجوز برای ایده‌های کسب‌وکار کوچک خاص داشته باشید، اما موانع مالی شما باید بسیار کم باشد.
شروع کار - لباس فروشی اینترنتی - چاپ عکس - راه اندازی در خانه
شروع کار – لباس فروشی اینترنتی – چاپ عکس – راه اندازی در خانه

در ادامه

  • کار آنلاین مبتنی بر رایانه: بسیاری از ایده های کسب و کار کوچک فوق نیاز به استفاده از رایانه با اتصال به اینترنت دارند. بازاریابی دیجیتال و ترجمه همگی نمونه های خوبی هستند. ثبت املاک فروشی و رهن و اجاره برای املاک محل در سایت گزینه بعدی است. تولید محتوا برای سایت های مختلف. حتی باید منتظر باشید تا در پشت بام خانه برای اجرای طرح انرژی های تجدید پذیر به شما پنل خورشیدی ارائه شود تا از آن درآمد داشته باشید البته که دیگر به رایانه احتیاج نخواهید داشت.

 

  • برنامه منعطف: مشاغل اداری سنتی اغلب یک برنامه سفت و سخت 9 تا 5 ساعت را از کارمندان می طلبند. اگر از خانه کار می کنید ، به خصوص زمانی که رئیس خود هستید، ممکن است رعایت این برنامه کمتر اهمیت پیدا کند . اگر شما ساعت 3 صبح کار کنید هیچ اشکالی ندارد و کسی به شما گیر نمیدهد.

 

  • نیاز به همکاری متوسط: اگرچه دستیابی به همکاری تیمی از راه دور آسان است، اما وقتی تقریباً کاملاً مستقل هستید کار از خانه راحت‌تر پیش می‌رود. یک تجارت کوچک که در آن فقط به تعداد انگشت شماری از مشتریان و یک یا دو همکار (در صورت وجود) پاسخ می دهید، منجر به استقلال بیشتر می شود. سپس می توانید واقعاً بر اساس شرایط خود کار کنید و ایده کسب و کار کوچک خود را به ثمر رساند.

مراحل گام به گام راه اندازی کسب و کار چیست؟

راه اندازی بیزینس مستلزم فعالیت زیاد است، اما با ابزارها و دستورالعمل های مناسب، شرکت شما در کمترین زمان راه اندازی می شود. اگرچه سفر کاری خاص شما منحصر به شما خواهد بود، ما چند قدم را شناسایی کردیم که کارآفرینان می توانند برای راه اندازی کسب و کار خود انجام دهند.

  1. یک ایده تجاری را انتخاب کنید و جایگاه خود را پیدا کنید
  2. تحلیل بازار فعلی
  3. یک طرح تجاری ایجاد کنید
  4. وضعیت مالی خود را ارزیابی کنید و در صورت نیاز پول جمع آوری کنید
  5. ساختار کسب و کار قانونی خود را تعیین کنید
  6. کسب و کار خود را در دولت ثبت کنید
  7. بیمه نامه های تجاری مناسب را انتخاب کنید
  8. کارمندان را استخدام کنید و تیم خود را بسازید (در صورت نیاز)
  9. فروشندگان خود را انتخاب کنید (در صورت نیاز)
  10. کسب و کار خود را بازاریابی و تبلیغ کنید

این 10 قدم را جدی بگیرید تا پیشرفت بهتری داشته باشید و مورد توجه قرار گیرید. برای شروع کار امروز دیر شده است!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا