آموزش

آشنایی با رایحه الین؛ Alien Mugler

ادکلن ادوپرفیوم الین موگلر زنانه “Alien Mugler for women” که در ایران با غلظت نادرست ادکلن و نام آلین موگلر و یا تیری موگلر آلین نیز شناخته می‌شود. در سال 2005 میلادی از سوی برند موگلر و در کشور فرانسه (خاستگاه برند موگلر ) تولید و به بازارهای جهانی عطر معرفی گردید.

در سال 2010 میلادی، آقای مانفرد تیری موگلر (موسس برند)، نام برند را در راستای اهداف تجاری از تيرى موگلر “Thierry Mugler” به موگلر “MUGLER”  تغيير دادند.

مشخصات ادکلن زنانه الین

طراحی رایحه این عطر در نتیجه همکاری دو تن از عطرسازان چیره‌دست و صاحب‌نام هنر-صنعت عطر سازی جهان انجام شده است. آقایان دومینیک روپیون “Dominique Ropion” و لوران برویه “Laurent Bruyere” از پرفیومرهای موفق و باسابقه شرکت اسانس‌سازی آی.اف.اف “IFF” آمریکا، طراحی رایحه الین را برای برند موگلر بر عهده داشته‌اند.

آقای برویه با شرکت‌های زیادی همچون مین “Mane” ، آی.اف.اف “IFF” و سپس شارابوت “Charabot” همکاری داشتند. استعداد ایشان که عطرسازی خودآموخته بودند. توسط آقای دومینیک روپیون کشف شد و زیر نظر ایشان به کار طراحی رایحه ادامه دادند. در نهایت متاسفانه آقای برویه در سال 2008 میلادی و در سن 43 سالگی از دنیا رفتند.

لازم به ذکر است امروزه برند موگلر “MUGLER” از زیرمجموعه‌های شرکت بزرگ و چندملیتی لورئال “L’ORÉAL” محسوب می‌شود. شرکت لورئال که دفتر مرکزی آن در شهر پاریس قرار دارد. یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم لوکس آرایشی و بهداشتی در سطح جهان است. و مالک تعدادی از مطرح‌ترین برندهای این صنعت است. (برند موگلر پیش از این در تملک گروه کلارینز “CLARINS GROUP” فرانسه قرار داشت و در سال 2019 میلادی بخش تولید عطر موگلر توسط شرکت لورئال خریداری گردید.)

ادکلن الین زنانه - عطر الین بنفش - alien - ادکلن آلین موگلر - اسپری الین Alien - رایحه
ادکلن الین زنانه – عطر الین بنفش – alien – ادکلن آلین موگلر – اسپری الین Alien – رایحه

گروه هدف ادکلن الین

هدف اصلی فروش این عطر زنان جذاب، مدرن و آزاد عنوان شده است؛ زنانی که تمایل دارند در هر جمعی متفاوت جلوه کنند و رایحه مورد استفاده آنان همچون یک اثر هنری گران قیمت چشم‌ها را خیره کرده و به نوعی تبدیل به ستاره جمع شوند.

برای خرید اسپری با رایحه الین Alien کلیک کنید

خرید اسپری بدن زنانه سلکشن سیتی مدل Alien حجم 200 میل
خرید اسپری بدن زنانه سلکشن سیتی مدل Alien حجم 200 میل

رایحه، هرم و گروه بویایی

با بررسی رایحه این عطر توسط کارشناسان، الین موگلر در گروه بویایی شرقی چوبی “Oriental Woody” قرار داده‌ شده است.

آکوردهای اصلی و اولیه بویایی این عطر به ترتیب گل‌های سفید “White Floral” – امبر (کهربا) “Amber” و چوبی “Woody” هستند.

همچنین نت شروع آرپژ آکورد اول این عطر، رایحه ملایم و شیرین و تلخ یاسمن می‌باشد.

نظر و نقد و بررسی مصرف‌کنندگان این عطر در وب‌سایت‌ها و فروم‌های تخصصی نشان می‌دهد که رایحه‌ یاسمن، ترکیب رایحه‌های چوبی و امبر (کهربا) بیش از سایر ترکیبات موجود در رایحه این عطر استشمام شده‌اند.

با توجه به گروه بویایی، نظر منتقدین و خریداران این عطر، می‌توان ادکلن الین موگلر زنانه را رایحه‌ای چهار فصل و با ترجیح استفاده در هوای ملایم، خنک و سرد سال همچون روزهای بهاری، پاییزی و زمستانی دانست که در صورت استفاده در چنین شرایط آب و هوایی بیشترین میزان رضایت را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

لازم به ذکر است ادکلن الین زنانه با اسامی زیر نیز جستجو می‌شود:

عطر آلین موگلر

ادکلن آلین موگلر

عطر تیری موگلر آلین

ادکلن تیری موگلر آلین

اسپری الین Alien

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا