خبر

اخراج لئاندرو پریرا؛ ” آژیر قرمز در اردوگاه سرخ “

لئاندرو پریرا زیر تیغ شدید انتقادات:

لئاندرو پریرا، مهاجم جدید پرسپولیس، روزهای وحشتناک خود را با اخراج برابر سپاهان تکمیل کرد.

به گزارش مجله بروز شو بعد از جدایی غیرمنتظره یورگن لوکادیا در تاریخ 28 آذر و در شب دربی بود که پرسپولیس تقریبا دو ماه را بدون مهاجم نوک بازی کرده و البته در این مدت نتایج خوبی هم گرفت. شیخ دیاباته به ندرت شرایط بازی کردن داشته و مهدی عبدی نیز از روزهای اوج به دور بود تا یحیی گل محمدی در چند بازی متوالی بدون مهاجم تخصصی تیمش را به میدان بفرستد.

اما بعد از حدود دو ماه و مطرح شدن نام های فراوان بود که قرمزپوشان بالاخره موفق به جذب یک مهاجم جدید شده و با لئاندرو پریرا ، بازیکن 31 ساله و اهل برزیل به توافق دست یافتند. علیرغم رزومه قابل قبول این بازیکن، دوران حضور لئاندرو پریرا در ترکیب پرسپولیس چندان خوب آغاز نشد و او اولین بار و در جریان شکست مقابل هوادار در تهران برای این تیم به میدان رفت.

در ادامه لئاندرو پریرا در دقایق پایانی بازی حذفی مقابل سپاهان یک فرصت تک به تک فوق العاده را از دست داده و البته خوش شانس بود که تیمش با برتری اصفهان را ترک کرد. روند ناکامی مهاجم جدید پرسپولیس در گلزنی ادامه یافت، اما باز هم یحیی گل محمدی این بازیکن را جلوتر از عیسی آل کثیر، مهدی عبدی و شیخ دیاباته در ترکیب ثابت بازی حساس در لیگ مقابل سپاهان قرار داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا