موبایل

طراحی جدید و هیجان انگیز Z Flip 5 آینده ای که سامسونگ به ما هدیه می دهد

به گزارش مجله بروز شو سامسونگ با گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 برخی از بهترین گوشی های تاشو را در حال حاضر تولید می کند. به نظر می رسد امسال با عرضه جانشینان خود، گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 ، این روند را ادامه دهد. در حالی که در این ماه اولین ظاهر خود از گلکسی زد فلیپ 5  را دریافت کردیم. امروز رندرهای جدیدی از زد فلیپ 5 به بیرون درز کرده است که نمایشگر کاور تازه طراحی شده آن را به نمایش می گذارد.

این رندرها از استیو همرستوفر، که بیشتر با شخصیت آنلاین توییتر خود Onleaks شناخته می شود، تهیه شده است که با وب سایت MediaPeanut کار می کند. همانطور که از رندرها می بینید، گلکسی زد فلیپ 5 با نمایشگر بزرگی که طراحی منحصر به فرد دارد، کمی متفاوت از مدل قبلی خود است. صفحه نمایش کاور جدید کمی بزرگتر خواهد بود و همچنین شکل جدیدی خواهد داشت و یک زبانه کوچک از بالای آن بیرون زده است.

به گزارش خبرخوان مجله بروز شو  صفحه نمایش بیرونی در اندازه 3.4 اینچ و صفحه نمایش داخلی 6.7 اینچ خواهد بود. در مورد اندازه گوشی، رسانه خبری به اشتراک می‌گذارد که تقریباً 165 میلی‌متر در 71.8 میلی‌متر در 6.7 میلی‌متر خواهد بود. اکنون، در حالی که داشتن یک نمایشگر بزرگتر همیشه خوب است، واقعاً مهم تر است که ببینید سامسونگ چقدر از این صفحه نمایش جدید استفاده می کند.

بحث داغ گلکسی زد فلیپ 5

شاید یکی دیگر از بخش های مورد انتظار گلکسی زد فلیپ 5 لولای آن باشد. در حالی که مدل‌های قبلی خوب بودند، هرگز اجازه نمی‌داد گوشی صاف ببندد. بسیاری از برندهای آسیایی از لولای «قطره آب» استفاده می‌کنند. که به تلفن‌های تاشو اجازه می‌دهد کاملاً بسته شوند. در حالی که چین‌خوردگی کمتری در نمایشگر تاشو ایجاد می‌کند. اگر این مورد با گلکسی زد فلیپ 5 ظاهر شود، می تواند تفاوت بزرگی در عرضه سامسونگ ایجاد کند.

در حالی که سامسونگ بدون شک از برخی از بهترین قطعات موجود برای گوشی هوشمند تاشو بعدی خود استفاده خواهد کرد. هنوز موضوع سنسورهای دوربین آن وجود دارد. مدل قبلی دارای 12 مگاپیکسل دوگانه بود که مشکلی نداشت، اما امیدواریم این بخش نیز بهبود یابد. در حال حاضر، جزئیات زیادی در مورد این گوشی وجود ندارد، اما احتمالاً می توانید حدس بزنید که سامسونگ از برخی از بهترین قطعات موجود در حال حاضر استفاده خواهد کرد، و امیدواریم که برای فهمیدن همه اینها نیازی به منتظر ماندن زیاد نباشیم. جزئیات.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا